Miss Sporty Oh My Gem! - czyli za co uwielbiam ten brokat



Nigdy do tej pory nie byłam fanką lakierów z brokatem, nie lubiłam ich, bo w każdym jaki trafiał w moje ręce po nałożeniu na paznokieć brokatu było tyle co nic. Nienawidzę takiego efektu kiedy paznokieć ma być niby brokatowy, a tak naprawdę brokat na nim to zaledwie kilka świecących kropek a sam lakier wydaje się być prawie przezroczysty.
Jednak parę tygodni temu będąc w Rossmannie w szafie Miss Sporty przykuła moją uwagę nowa seria brokatowych lakierów Oh My Gem. Skusiłam się na fioletowy i kiedy tylko raz pomalowałam nim paznokcie, przepadłam totalnie i poleciałam dokupić jeszcze niebieski i czerwony kolor.
Co najważniejsze – drobinki brokatu w nim są bardzo grube i gęste, a sam kolor lakieru jest bardzo mocny i wyraźny, nakładam go czasem na jasny kolor lakieru, czasem na ciemny, i  zawsze kolor brokatowego lakieru dominuje nad kolorem bazowym. Czyli nawet jeśli nałożylibyśmy go na bezbarwny lakier, nasze paznokcie i tak byłyby kolorowe. No i trwałość – u mnie, gdzie każdy lakier trzyma się 2 dni – ten wytrzymuje 5 – także szał. Jego cena – około 8 zł – też nie odstrasza.

miss sporty oh my gem lakiery do paznokci blog brokatowe

miss sporty oh my gem lakiery do paznokci blog brokatowe

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.