Moda której nigdy nie zrozumiem


Są rzeczy, których sama nigdy bym nie włożyła, bo np. po prostu mi się nie podobają. Ale są też rzeczy, których oprócz tego, że sama bym nie założyła, to jeszcze jestem w głębokim szoku za każdym razem gdy widzę dziewczynę na ulicy tak ubraną. Oto lista modowych trendów których nigdy nie zrozumiem i które wydają mi się być totalnym obciachem.

1. Leginsy noszone jako spodnie. Mam ciarki kiedy próbuję sobie to wyobrazić. Kiedy widzę dziewczynę tak ubraną, czuję się po prostu jakbym widziała ją w bieliźnie, jakby zapomniała ubrać się do końca. Naprawdę już nie obchodzi mnie czy użytkowniczka owych leginsów jest szczupła, czy nie, po prostu sam fakt że ma na sobie leginsy (które mają pełnić bardziej funkcję rajstop niż spodni) i wygląda jakby paradowała po mieści w rajstopach, jest dla mnie niedopuszczalny. Jeśli spotykam leginsy beżowe, w kolorze skóry, najpierw odpędzam od siebie wrażenie że ktoś jest nago, a potem odwracam wzrok, to za wiele jak na moje nerwy.

2. Szorty wycięte tak mocno że odkrywają pośladki. Wiadomo że latem jest naprawdę gorąco itp, ale mimo to myślę, że warto zachować jakieś resztki przyzwoitości, zwłaszcza jeśli jest się na mieście. Takie szorty można ponosić sobie na działce, albo na plaży, ale kiedy stoję latem w sklepie spożywczym, a przede mną w kolejce stoją niemal gołe pośladki, nie podoba mi się to. Zawsze zastanawiam się czy właścicielki takich szortów chcą uchodzić za takie wyzwolone, za takie odważne czy chcą pochwalić się pośladkami?

3. Buty typu emu które się zniekształciły. Każdy chyba wie o jakie zniekształcenia mi chodzi - patrząc od tyłu buty są wygięte, skoszone do środka, co naprawdę psuję nawet ładną stylizację. Każdej zimy widzę mnóstwo takich osób i choć buty same w sobie mi nie przeszkadząją i nie uważam - jak wiele osób - że są bardzo brzydkie, to takie zniekształcone wyglądają okropnie. Zawsze się zastanawiam - oczu z tyłu głowy co prawda nie mamy, ale czy jakaś koleżanka, chłopak, albo mama nie może powiedzieć takiej dziewczynie że niestety twoje buty przestały już dobrze wyglądać? 

4. Bluzki z wyciętymi dziurami na plecach przez które widać biustonosz. Trzeba to jasno i wyraźnie powiedzieć - jeśli ktoś wymyśla i produkuje bluzkę z np. okrągłą dziurą na plecach, to robi to z pewnością po to, żeby ktoś mógł pokazać swoje plecy - a nie po to żeby cały świat mógł oglądać czyjeś zapięcie od stanika czy większą jego część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.