Niskie kalosze sztyblety – must have, czyli dlaczego każda dziewczyna mieć je powinna



Piszę ten post, ponieważ od wczoraj jestem posiadaczką właśnie niskich kaloszy sztybletów. Po kilku miesiącach zastanawiania się czy naprawdę ich potrzebuję – zakupiłam.
Mam nadzieje, że mój wpis będzie pomocny dla wszystkich dziewczyn, które rozważają czy powinny sobie kalosze sprawić :)

Powiedzcie kogo nie denerwuje chodzenie po deszczu, lub – co teraz najbardziej aktualne – po topniejącym śniegu, w butach do tego nieprzystosowanych. Mnie to denerwowało już od dawna i też od dawna chodził mi po głowie plan zakupienia niskich kaloszy. Zawsze jednak to odkładałam, bo nie byłam pewna, bo ktoś mi ciągle odradzał – a że brzydkie, a że jak to wygląda chodzić w kaloszach. Jednak po tym, jak parę dni temu w deszczowy dzień wybrałam się na spacer do Zoo i wróciłam w przemoczonych i pobrudzonych butach – miarka się przebrała, zamówiłam kaloszki przez Internet.
Wczoraj dotarły do mnie i powiem wam szczerze, że jestem nimi zachwycona. 


niskie kalosze sztyblety must have buty blog moniusza na deszcz


Po pierwsze – umówmy się – jako kobietom w znacznym stopniu zależy nam też na walorach wizualnych tego w czym chodzimy. Nikt kto mówił mi że takie kalosze sztyblety są brzydkie czy źle wyglądają, nie miał racji. Są śliczne, bardzo zgrabne – co uwielbiam w butach - a z dalszej odległości wyglądają jak zwykłe, modne botki.

Po drugie – bardzo praktyczne - mogę wyjść teraz w deszcz czy chlapę i nie muszę martwić się o to, żeby nie zniszczyć butów. Naprawdę staram się dbać o obuwie, więc kiedy wychodzę i wszędzie same kałuże to niestety, ale głównie skupiam się na tym, żeby jakoś z sensem te kałuże omijać. W kaloszach nie mam tego problemu, faktycznie są nieprzemakalne (sprawdziłam!) a jeśli się pobrudzą bez problemu można je umyć.

Po trzecie - niemal całosezonowe – wybrałam krótkie kalosze nieocieplane (nie wiem czy krótka wersja występuje w formie ocieplonej, długa do łydki na pewno tak) dlatego mogę je nosić niemal cały rok. Wiadomo, że nie są to buty na mrozy – ale w sumie kto w mróz potrzebowałby kaloszy? Wychodziłam w nich kiedy na dworze temperatura wynosiła +5 stopni i ze zwykłymi skarpetkami nie zmarzłam ani trochę. Mogę więc nosić je zimą, kiedy nastają moje znienawidzone roztopy, jesienią, wiosną, o każdej porze roku, zawsze kiedy jest mokro.

Po czwarte - pasują do wszystkiego – serio, wyglądają dobrze z rurkami, ze spódnicą, rajstopami, czy sukienką,  można je stylizować na wiele sposobów.

Po piąte - wygodne – są naprawdę bardzo wygodne. W końcu jest to niemal sama guma – więc wewnątrz ani na zewnątrz nie ma nic co mogło by uwierać czy obcierać. Chodzenie w nich jest bardzo przyjemne, a same buty są bardzo lekkie.
niskie kalosze sztyblety must have buty blog moniusza na deszcz

niskie kalosze sztyblety must have buty blog moniusza na deszcz
niskie kalosze sztyblety must have buty blog moniusza na deszcz


niskie kalosze sztyblety must have buty blog moniusza na deszcz

niskie kalosze sztyblety must have buty blog moniusza na deszcz


Swoje kalosze kupiłam na Allegro za 39.99 zł.

9 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają, cena też niezła, chyba mnie skusiłaś! : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, tylko trzeba uwazac z rozmiarem, ja normalnie buty zimowe nosze 38, a baletki trampki 37 - przy tych kaloszach 38 czyli dl. 24,5 byl dla mnie totalnie za duzy, jeszcze 1/3 nogi by mi weszla; ) zamawialam je pare miesiacy temu i tak sie zniechecilam tym zlym rozmiarem i odsylaniem ze postanowilam dac sobie spokoj, ale w koncu zamowilam rozmiar 37 i jest super: )

      Usuń
    2. Witaj ; )
      kupiłam już jakiś czas temu (przepraszam, że dopiero dzisiaj odpowiadam na Twój komentarz) i jestem bardzo zadowolona, także cieszę się że trafiłam na Twojego posta :)
      serdecznie Cie pozdrawiam : )

      Usuń
  2. chciałam kupic identyczne dziś ale nie było mojego numeru:(
    kupiłam więc zwykłe sztyblety, a co do kaloszy to muszę pomyślec o meliskach

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne ! Gratuluję wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Właśnie dziś zakupiłam swoje, bo obawiam się, że w Trójmieście nastała pora deszczowa :/ Ale zastanawia mnie jedno: czy przez te dość niskie szycia elastycznej części gumy nie przemokną, kiedy właduję się w głębszą kałużę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl, ale wyglądają całkiem ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.