Ubraniowy niezbędnik, czyli 6 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy

Są rzeczy, które według ogólnie przyjętych zasad każda kobieta powinna mieć w szafie - np. mała czarna sukienka, biały top, albo szpilki. Jednak każda dziewczyna to indywidualność, dlatego możecie dzisiaj podejrzeć moją listę sześciu rzeczy według mnie niezbędnych w dziewczęcej garderobie

1.  Jeansy – była to pierwsza rzecz jaka przyszła mi do głowy, jeansy to dla mnie podstawa, można je przeróżnie stylizować, na prawie każdą okazję. Nienawidzę jasnych jeansów, moje ulubione to ciemne rurki, bez przetarć, albo tylko z delikatnymi przetarciami. Raczej biodrówki, albo lekko podwyższone, niż wysoki stan.

Ubraniowy niezbędnik, czyli 6 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy jeansy blog moniusza

2. Koszule  z długim rękawem i z kołnierzykiem (w kratę, we wzory, jednolite) – to jedno z moich ulubionych ubrań  - może wyglądać na luzie, może wyglądać elegancko, super prezentuje się założona pod sweter.Zawsze kiedy założę jakąś koszulę, czuję się w niej dobrze i swobodnie.

Ubraniowy niezbędnik, czyli 6 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy  koszula blog moniusza

3.  T-shirty – nie przepadam za tymi z napisami ani za tymi w żywych, krzykliwych kolorach, zdecydowanie wolę te w fajne wzory, z fajnym nadrukiem, albo jednolite.

Ubraniowy niezbędnik, czyli 6 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy tshirt blog

4. Marynarki – ogólnie jeansy + t-shirt + marynarka to chyba mój ulubiony outfit. Marynarka to znowu coś uniwersalnego, co można wystylizować w dowolny sposób, na dowolną okazję.

Ubraniowy niezbędnik, czyli 6 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy marynarka

5. Lekkie sukienki – wiosna, lato i wczesna jesień to dla mnie czas kiedy noszę w zasadzie tylko i wyłącznie sukienki i spódnice. Kiedy jest chłodniej zakładam rajstopy. W zeszłym roku kiedy pod koniec września zrobiło się na tyle zimno, że trzeba było założyć długie spodnie doskonale pamiętam to dziwne uczucie - jakiś materiał okrywa moje nogi które przez ciepłe miesiące przyzwyczaiły się do sukienek.
Ubraniowy niezbędnik, czyli 6 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy sukienka

 6. Zwykła szara bluza na zamek, z kapturem i kieszeniami – nie potrafię do końca wyjaśnić dlaczego, ale uważam, że szara bluza to naprawdę świetne ubranie. Dopóki sama nie miałam swojej idealnej szarej bluzy (tylko np. kolorowe)  czułam jakiś dziwny niepokój myśląc o swojej szafie. Bluza będzie odpowiednia na wiele okazji, a zależnie od np. dobranej fryzury, czy kolczyków, można nadać outfitowii z jej udziałem pożądany charakter. Zawsze podziwiam dziewczyny które mając na sobie taką zwykłą bluzę potrafią wyglądać ładnie, modnie i schludnie.

Ubraniowy niezbędnik, czyli 6 rzeczy bez których nie wyobrażam sobie swojej szafy szara bluza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.