DIY - etui na telefon

Jeśli nie możesz znaleźć fajnego etui na swój telefon lub potrzebujesz czegoś bardziej spersonalizowanego - możesz zrobić je sama!

Potrzebujesz:
przezroczysty case (do kupienia np. na Allegro)
cienkopis albo ołówek
ostre nożyczki
wycinki z gazet/wydruki zdjęć


Tak naprawdę to, czego użyjesz jako tła do etui zależy tylko od ciebie. Mogą to być inspirujące zdjęcia z Tumblra, albo kadr z ulubionego filmu. Ja nie miałam możliwości wydrukowania zdjęć, więc wycięłam różne obrazki z gazet. 



Kiedy mamy już wybrane tło, przykładamy do niego case ustalając która część obrazka najbardziej nam odpowiada.


Często kupując futerały są do nich dołączone sztywne kartoniki które mają udawać ekran telefonu. Jeśli masz taki kartonik, odrysuj go na obrazku. Jeśli nie - odrysuj sam futerał.




Wycinamy.


Przymierzamy obrazek. Zazwyczaj wymaga on drobnych poprawek bo jest za duży, więc przycinamy go jeszcze z góry lub dołu. Kiedy jest już dopasowany na wysokość i szerokość, odrysowujemy wycięcia na aparat, lampę błyskową i głośnik.




Wycinamy. Jest to wycinanie które wymaga największej uwagi, ponieważ otwory są malutkie, a trzeba je wyciąć ładnie i dokładnie, żeby tył wyglądał estetycznie.

I to już koniec. Ja stworzyłam kilka takich obrazków:

Wkładamy je do futerału, zakładamy na telefon i gotowe. Efekt prezentuje się tak:

DIY etui na telefonDIY etui na telefon
DIY etui na telefon
DIY etui na telefon
DIY etui na telefon

14 komentarzy:

  1. Dość oryginalnie. Chociaż ja poluję na jakiegoś zająca do mojego telefonu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. patrzyłaś na allegro? albo na ebay - tam jest pełno tego; )

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju, Dzieki tobie urozmaice moja juz dosc spora kolekcje kejsow na mojego ajfona ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. etui nigdy za wiele!;)) pochwal się potem efektami: )

      Usuń
  4. pierwsze etui <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczególnie ten ostatni prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Jak się obrazek znudzi to łatwo go wymienić i nie trzeba kupować nowego etui :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! ja pewnie uzylabym zdjecie mojego kota.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ja też muszę zrobić ze zdjęciem swojego; )

      Usuń
  8. jaki masz model telefonu ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.