Jeansowa sukienka idealna

jeansowa sukienka jeans idealna bloga dzinsowa sukienka

W jeansowych sukienkach zakochałam się pod koniec zeszłego lata. Pojawiło się wtedy w sklepach kilka modeli, ale żaden nie przypadł mi do gustu. Wiedziałam jednak, ze taka sukienka to coś, co musi się znaleźć w mojej szafie. Od tamtej pory wszędzie uważnie wypatrywałam mojego idealnego modelu. Ostatnio w końcu znalazłam! Bardzo mi się podoba, jest skromna, ma zaznaczoną talię i rozkloszowany dół - właśnie na tym najbardziej mi zależało, bo to idealne rozwiązanie dla szczupłych osób, a większość modeli jakie widziałam było sukienkami prostymi, bez klosza. Jestem pewna, ze latem będzie to jedna z moich ulubionych i najczęściej noszonych sukienek. Zobaczcie jak wygląda.

jeansowa sukienka jeans idealna bloga dzinsowa sukienka

sukienka - Sinsay
naszyjnik - handmade (klik)
pierścionek - Pimkie
trampki - Cropp
paznokcie - Golden Rose Carnival nr. 14


Przygotowałam dla was także przegląd sukienek jeansowych które obecnie możecie znaleźć w sklepach.

 Reserved 99 zł
 Reserved 129,99 zł
 House 99,90 zł
 Stradivarius 139,90 zł
 Mango 189 zł
 Zara 199 zł
 Sinsay 69,99 zł



 A czy wy macie w szafie jeansowe sukienki?



24 komentarze:

  1. Trencz jest z Camaieu. W prawdzie kupiłam go na wyprzedaży (79zł!!), ale wiem, że mają w stałej ofercie podobne. To już mój drugi beżowy trencz z tej firmy, polecam :) Od razu mówię, że nie polecam prać ich chemicznie w pralni, bo bardzo szybko się niszczą. Mój po czterech sezonach wyglądał już okropnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za rady: ) w sumie nie mam nic z tej firmy, może akurat znajdę tam swój trencz: )

      Usuń
  2. Zastanawiam się czemu przy tak cudownej pogodzie nie wyjdziesz porobić zdjęć na zewnątrz? Sukienka dość w moim guście. Typowo letnia, lekka. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o zdjęcia na zewnątrz to chcę je łączyć z filmikami i czekam aż będę miała czas żeby się tym zająć - ale plany są: )

      Usuń
  3. ale ładna! podoba mi się ta jasna z reserved ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, taaak, taaak! Sukienki jeansowe na plus!
    Łamiesz mi serce jak mi uciekasz :<<

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna! i bardzo uniwersalna! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka i fajnie w niej wyglądasz. Z Twoich propozycji najbardziej spodobała mi się ta sukienka ze Stradivariusa, jak będę miała okazję, na pewno przymierzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tych przykładów też najbardziej podoba mi się Stradivarius: )

      Usuń
  7. Ja też mam swoją ulubioną dżinsówkę... Wiosna zbliża się wielkimi krokami, więc warto odświeżyć letnie ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sukienka ,świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam jeansowe sukienki. Ta jest piękna i świetnie na Tobie leży ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;) mam dosc nietypowe pytanie. Jaki masz rozmiar tej sukienki? Bo chce ja zamowic online, a jestem tak szczupła jak Ty :) z góry dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam rozmiar S :) M był juz za bardzo wiszący na mnie ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.