Który TOP COAT wybrać - recenzja - Miss Sporty, Seche Vite, OPI


recenzja top coat seche vite miss sporty opi blog lifestyle moniusza

Na początku muszę zaznaczyć, że moje paznokcie byłyby idealne do ekstremalnych testów lakierów Top Coat - a to dlatego, że każdy lakier bez odpryskiwania utrzymuje się na nich góra dzień. Dlatego zawzięcie szukam czegoś, co przedłuży trwałość lakieru.
Dzisiaj przedstawiam moją recenzję trzech produktów Top Coat: Miss Sporty, Seche Vite, OPI. 

recenzja top coat seche vite miss sporty opi blog lifestyle moniusza

Miss Sporty, Nail Expert Manicure - jest to produkt 2 in 1 - baza pod lakier i top coat. Ja stosuję go namiętnie jako to pierwsze - i pod tym względem go uwielbiam. Stosowany pod lakier chroni płytkę paznokcia przed odbarwieniami - nawet od tych najciemniejszych kolorów, a oprócz tego pięknie wygładza paznokcie, przez co lakier wygląda lepiej i wygodniej się go nakłada. Do tego wysycha dosłownie w dwie sekundy! Niestety, jako top coat u mnie nie sprawdza się zupełnie. Nie robi nic, nie przedłuża trwałości lakieru, a nawet powiedziałabym, że w niektórych przepadkach jeszcze przyśpiesza jego ścieranie. Jako baza pozostaje on moim ulubieńcem, którego używam przy każdym malowaniu paznokci, ale jako lakieru nawierzchniowego nie używam go nigdy. Cena Rossmann - ok. 6 zł / 8 ml.

Seche Vite, Dry Fast Top Coat - o tym produkcie nie mogę powiedzieć zbyt wiele dobrego. Chyba jedynie tyle, że nadaje paznokciom ładny połysk. Trwałość lakieru przedłuża minimalnie, o mniej więcej jeden dzień. Robi jednak coś czego nie mogę mu wybaczyć - nałożony na ciemniejszy lakier, ściera kolor. Obecnie mam go nałożonego na dwie warstwy czarnego lakieru i na każdym paznokciu jest miejsce w którym lakier jest wytarty i prześwituje płytka paznokcia. To go dla mnie dyskwalifikuje. Warto też wspomnieć, że strasznie śmierdzi. Cena - 30zł / 14ml (na Allegro cena z przesyłką to ok. 25 zł)

OPI, Top Coat - zdecydowanie z całej trójki wybieram ten produkt jako mój top coat. Nie jest to jakiś szał i po paru dniach zdarzają się jakieś pojedyncze odpryski, ale ogólnie rzecz ujmując, produkt przedłuża trwałość lakieru - na moich paznokciach - do paru dni - co jest naprawdę dobrym wynikiem. Do tego nadaje ładny połysk. Nie ma z nim problemów, schnie stosunkowo szybko, ale przez kilka minut po nałożeniu lepiej powstrzymać się od robienia czegokolwiek. Dodatkowo producent obiecuje, że produkt ten wydobywa głębie koloru z naszego lakieru - i muszę przyznać, że coś w tym jest. Cena - na Allegro bardzo zróżnicowana - najtaniej to ok. 25 zł / 15 ml.

Jeśli znacie jakieś sprawdzone i skuteczne lakiery top coat chętnie o nich usłyszę: )

3 komentarze:

  1. Seche vite planowałam kupić juz dawno dawno temu ale zauważam ze co chwila ktoś pisze o nie nie zbyt dobra opinie ;( planuje jeszcze spróbować top coat z essie ale jak narazie cena mnie odstrasza wiec moze ten z OPI hymm hymm

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam seche vit... szybko zgestnial ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie seche porażka, używam już tylko OPI : )

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.