Moje ulubione aplikacje na smartfona


moje ulubione aplikacje na smartfona
Zapraszam na przegląd moich ulubionych aplikacji. Nie mam w zwyczaju instalować na telefonie dziesiątek zbędnych aplikacji, ograniczyłam się tylko do tego, czego faktycznie używam i co jest  mi potrzebne, dlatego aplikacje które tu widzicie są jedynymi jakie mam zainstalowane na swoim smartfonie. Zapraszam!


Instagram
Tej aplikacji nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Instagram to moja ulubiona aplikacja społecznościowa. Wrzucanie zdjęć z krótkimi opisami to dla mnie najlepsza forma komunikowania się ze światem.

VSCO Cam
Jest to świetna aplikacja do robienia i obróbki zdjęć, z której zdjęcia można bez problemu importować na Instagram. Daje większą możliwość pracy z obrazem niż Instagram, ma kilka swoich własnych filtrów, ale oprócz tego funkcje takie jak ekspozycja, ostrość, ziarno, vinieta i wiele innych. 





















Insta Size
Tej aplikacji również używam jako uzupełnienie Instagrama. Jeśli nie chce kadrować swojego zdjęcia do kwadratu, tylko zostawić je pionowe albo poziome, InstaSize świetnie się do tego nadaje, a potem bez problemu importuje zdjęcie do Instagrama.





















Adobe Reader
Ten program z pewnością każdy zna. Na moim telefonie używam go do czytania gazet. Bardzo wygodny, szybki i można robić notatki podczas czytania.
 




















Wunderlist
Ta aplikacja pełni funkcje mojego notatnika, gdzie mogę zapisywać ważne sprawy jako listę rzeczy do zrobienia, zapamiętania itp. Możemy tworzyć własną, dowolną ilość list i płynnie je przeglądać. Bardzo przydatna na zakupach - po odznaczeniu zakupu produkt znika z listy.





















Dropbox
Używam tej aplikacji od niedawna, ale jest ona dla mnie totalnym odkryciem i niezbędnikiem. Słuzy głównie do przechowywania plików, ale dla mnie jej najbardziej przydatna funkcja to to, że program po połączeniu z Internetem sam zgrywa zrobione telefonem zdjęcia na komputer. Jeśli chcemy coś zgrać z komputera na telefon, też wystarczy jedynie przeciągnąć pliki do folderu Dropbox. Mega wygodne!






















KWC
Kosmetyki Wszech Czasów to aplikacja przydatna na zakupach. Ile razy miałyście dylemat bo nie mogłyście się zdecydować który produkt wybrać, kupując np. puder? Dzięki tej aplikacji możecie poradzić się opinii użytkowniczek portalu Wizaż na temat każdego kosmetyku. Wystarczy zeskanować kod produktu i już wyświetlają się opinie, które pomogą wam zdecydować, czy dany produkt wart jest kupienia, czy nie.






















Endomondo
Aplikacja przydatna podczas spacerów, biegania, czy jeżdżenia na rowerze. Oblicza czas naszej aktywności fizycznej, spalone kalorie, pokonane kilometry, średnią szybkość, a nawet pokazuje wykres dokładnej trasy. 



















Shazam
Ile razy zdarzyło się wam słyszeć gdzieś fajną piosenkę i nie wiedzieć kto jest wykonawcą? Ta aplikacja to ratunek w takich chwilach. Naciskacie jeden przycisk, urządzenie wsłuchuje się w dźwięk by za chwilę wyświetlić wam kto śpiewa utwór.























The Simpsons. Tapped Out
Jest to gra. Nie ma w niej nic odkrywczego, ale będzie ona niezłą gratką dla wszystkich fanów serialu The Simpsons. Fabuła jest prosta - Homer przez nieuwagę doprowadza do wybuchu w elektrowni i tym samym niszczy całe Springfield. Naszym zadaniem jest odbudowanie miasta. Stawiamy budynki, zbieramy podatki, wykonujemy zadania, kolekcjonujemy postacie, wyznaczamy im obowiązki - wszystko w czasie rzeczywistym. Może wydawać się nudne, ale świetna jakość grafiki, odwzorowanie szczegółów, a przede wszystkich postacie i ich zabawne dialogi do których głos podkładają ci sami aktorzy co w serialu - to wszystko na pewno wciągnie każdego Simpsomaniaka.























Czy macie swoje ulubione aplikacje godne polecenia?

11 komentarzy:

  1. Instagrama i Endomondo znam i stosuje od dawna, ale od teraz widzę, że trzeba zainteresować się Dropbox'em, Shazam i grą z Simsonami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć o kilku z opisywanych przez Ciebie aplikacjach. Moim ulubionym jest również Instagram :) Shazam mnie bardzo zaciekawił, bardzo przydatna aplikacja! Często tak mam, że słyszę mega nutkę, później spędzam godziny żeby ją odszukać w necie :) Zapraszam do siebie www.iambeti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyłaś mnie aplikacją "Wuderlist" - chyba sama ściągnę ze sklepu PLAY. :-) Natomiast "Shazam" to będzie mój niezbędnik od dzisiaj, bo nie mam głowy do tytułów! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie musze wypróbować dropbox, tyle mam zawsze problemów z zgraniem zdjeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super bo naprawdę baardzo ułatwia życie: )

      Usuń
  5. Konieczne muszę zainstalować Instasize, bo denerwuje mnie to przycinanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam VSCO Cam :) Muszę wypróbować Insta Size, bo aktualnie używam Insta Square Maker - jest ok, ale chętnie wypróbuje coś innego. Miałam Dropboxa, ale jednak wygrał z nim Dysk Google :) Endomondo mam w wersji pro, kupiłam kiedyś za magiczne 2zł! Shaazam jest genialny, nawet rozpoznaje muzykę, którą moi sąsiedzi puszczają głośno.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.