Stylizacja # 1

Dzisiaj prezentuję moją pierwszy stylizację na blogu.

Moim założeniem przy wybieraniu jej było ubrać się szybko, wygodnie i w miarę minimalistycznie, czyli tak jak lubię najbardziej.


kamizelka - vintage + DIY
t-shirt - Sinsay
zegarek - Casio
spódnica - House
rajstopy - DIY
kalosze sztyblety - Allegro

O kaloszkach pisałam tutaj, a post o farbowaniu rajstop znajduje się tutaj.

Przy następnych stylizacjach na pewno pojawiać się będzie więcej zdjęć, niestety dziś cierpliwości wystarczyło mi tylko na te dwa ujęcia. 




6 komentarzy:

  1. oj ja dzisiaj planuję dodać moją pierwszą stylizację, przynajmniej planuję ją sfotografować. będzie to dość nietypowy cykl kilku stylizacji. rajstopy są genialne! prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Look prosty, kolory dobrane w sam raz nie zawieraja jednolitosci w stylu ""pod jedno kopyto". Zycze powodzenia w blogowaniu. Jestem ciekawa Twojego rozwoju, wiec zostanę tutaj na dluzej.

    Pozdrawiam,
    Reservedbeinspired

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Mozesz podac namiary na osobę robiaca Ci szablona na bloga? Jestem pod wrazeniem, ze na starcie zadbalas o jego wizerunek, duzy plus! :-)

      Usuń
  3. Nie jestem fanką takich rajstop, ale intrygują mnie buty ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.