Stylizacja # 4: Strój Dnia - Pierwszy Dzień Wiosny

pierwszy dzien wiosny stylizacja blog fashion moniusza outfit of the day ootd

Wczoraj, wykorzystując piękny, ciepły i słoneczny Pierwszy Dzień Wiosny, wybraliśmy się na obowiązkowe tego dnia "wagary". Słońce grzało tak mocno, że bez problemu można było zdjąć szalik, rozpiąć płaszcz i odsłonić delikatnie nogi. Godziny spędzone na świeżym powietrzu, wygrzewanie twarzy na słońcu, wszystko to nastroiło nas bardzo pozytywnie.
Zapraszam was na  moją wczorajszą luźną stylizację i potężną porcję zdjęć.

dzien wiosny stylizacja blog fashion moniusza outfit of the day ootd
dzien wiosny stylizacja blog fashion moniusza outfit of the day ootd
dzien wiosny stylizacja blog fashion moniusza outfit of the day ootd

Mam na sobie:
okulary - Sinsay
szalik - Allegro
płaszcz - Second Hand
bluza - Pull and Bear (Outlet)
spodnie - Reserved
plecak - Atmosphere
buty - Sinsay


a wy jak spędziliście wczorajszy dzień?

13 komentarzy:

  1. Ach kochana, o wiele lepiej wygladaja zdj. z terenu, niz w tle ze sciana. Kolejna bloggerka u ktorej kroluje czerwien. Wygladasz dobrze i luzno :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy tak znowu króluje, na palcach jednej ręki mogę policzyć ile mam czerwonych ciuchów ; )

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba! Czerwony płaszcz i plecak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie cudo znaleźć w sh, jeju przepiękny płaszczyk ! Możesz mi go oddać jak Ci sie znudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiecej zdjec w plenerze !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda, ja ostatnio mam hopla na punkcie sportowych butów i ciężko mi je zamienić na szpilki...

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, Twój plecak skradł me serce :) zdjęcia w plenerze jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo: ) plecaka szukaj na Allegro - powinny być: )

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.