Stylizacja # 5: strój dnia + mój pierwszy filmik

Dzisiaj przedstawiam prostą i wygodną stylizację na wiosenny spacer. Dodatkowo - a raczej przede wszystkim - poza zdjęciami chcę wam pokazać mój pierwszy film. Zapraszam do oglądania - koniecznie w HD! Mam zamiar systematycznie nagrywać takie filmiki jako uzupełnienie outfitów.





(polecam przejść do You Tube i tam obejrzeć w HD:))

Co mam na sobie:
płaszcz - House
sweter - vintage
szalik - Allegro
spodnie - Bershka
naszyjnik - Pimkie
buty - Pimkie
okulary - Sinsay




17 komentarzy:

  1. genialny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się piosenka, filmik jest jak zapowiedź kampanii ciuchów :)) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny film, proszę o wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw! uwielbiam takie połączenia! :))
    zapraszam także do siebie ;) gorące pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny blog!!!
    Napewno bede zagladalatu czesciej!!!

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja na spacer, sweterek najbardziej mnie zachwycił. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny film, na wysokim poziomie! Gratuluję chętnie obejrzę więcej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo się cieszę że Ci się podoba: )

      Usuń
  8. piękne zdjęcia i filmik również! :*)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.