Ulubieńcy # 1

Postanowiłam wzbogacić swój blog o jakieś posty, które będą pojawiały się systematycznie. Długo zastanawiałam się co mogłoby to być. Comiesięczne haule odpadają, bo staram się kupować minimalną ilość rzeczy, więc nie miałabym czego pokazywać. Projekty denko tym bardziej nie wchodzą w grę, bo używam bardzo mało kosmetyków, a to co zużywam w ciągu miesiąca to najwyżej żel pod prysznic. Padło więc na coś co i tak od początku było najbliższe mojemu sercu - ulubieńców i Instagramowy mix zdjęć. Zastanawiam się też nad miesięcznym krótkim przeglądem filmów które obejrzałam.

Dziś ulubieńcy. Są to ulubieńcy ze wszystkich możliwych kategorii dlatego będziecie mogli zobaczyć tu jakiś kosmetyk, jedzenie, książkę, film, biżuterię, gadżety, miejsca, po prostu wszystko. Nie jestem jeszcze pewna jak często będą pojawiać się te posty - czy co miesiąc, czy np. co trzy miesiące. Niemniej jednak zapraszam na pierwszy z nich.

ulubieńcy blogspot blog ulubieńcy miesiąca teczki only lovers left alive wiedzmin igrzyska smierci casio

ULUBIEŃCY # 1

ZEGAREK CASIO
Jest na pierwszym miejscu bo faktycznie to on najbardziej skradł moje serce w ostatnim czasie. Postanowiłam kupić jakiś większy zegarek, który będzie wyglądał porządnie, a nie jak te Genevy z Allegro. Moim postanowieniem było jednak nie wydać na niego za wiele pieniędzy. Zaczęłam szukać, ale niestety ceny damskich dużych zegarków które wyglądały jakoś sensownie zaczynały się od ponad 300 zł. Kiedy zobaczyłam ten model od razu wiedziałam, że jest dla mnie idealny. Zaskoczyła mnie tylko cena - 120 zł. Dlaczego tak mało? Bo jest to zegarek męski. ; )


TECZKI OXFORD
Jedyne torebki jakie nosiłam w tym miesiącu to te w stylu oxford. Zainspirowała mnie do tego Lena Dunham w serialu Girls. Pokochałam je i czuję że będę je nosić także przez najbliższy miesiąc.


IGRZYSKA ŚMIERCI - KSIĄŻKI
Zanim zaczęłam je czytać, byłam pewna, że będą to kolejne naiwne książki o miłości dla nastolatek. Na szczęście znalazłam w nich o wiele więcej i jestem nimi naprawdę zachwycona. Uważam, że książki są o wiele lepsze niż film. Największe zaskoczenie to dla mnie zakończenie. Niby szczęśliwe, ale mnie okropnie przygnębiło.


WIEDŹMIN KSIĄŻKA
Ok, pierwszą część zaczęłam czytać dopiero wczoraj, ale już wiem, że przeczytam wszystkie części i będzie to mój ulubieniec. Kiedyś byłam bardzo zafascynowana grą - głównie za jej klimat - teraz wiem, że książka będzie jeszcze lepsza. Przeczytałam zaledwie dwa rozdzialiki a już jestem mega wciągnięta.


FILM
W tym miesiącu najlepszym filmem jaki obejrzałam był na pewno film Only Lovers Left Alive (Tylko kochankowie przeżyją). Opowiada o wampirach. Jeśli chcecie zobaczyć jak powinno się robić genialne filmy o wampirach - obejrzyjcie. Zdjęcia, klimat, muzyka, gra aktorska - wszystko to zabierze was w nostalgiczny i eteryczny świat w którym będziecie chcieli zostać. Do tego okazuje się, że od filmowych wampirów można nauczyć się bardzo wiele - pielęgnowanie związków, kontakt z naturą. Film poezja.

fot.Filmweb

MUZYKA
Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo bogate jeśli chodzi o muzykę, odkryłam sporo nowych zespołów, co w gruncie rzeczy nie zdarza się często. Moje trzy ulubione piosenki to:


 (i cały soundtrack z filmu Only Lovers Left Alive - koniecznie obejrzyjcie i posłuchajcie!)





14 komentarzy:

  1. Cieszę się, ze i Tobie taki rodzaj wpisów przypadl do gustu - dzięki takiej formie poznajemy siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zegarek :) Musze zobaczyc ten film o wampirach! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam taki okres w życiu, że nosiłam tylko takie i podobne torebki:) jeszcze mam ich pełno w szafie ale teraz częsciej sięgam po coś bardziej pojemnego :) ale nadal je uwielbiam!
    Zegarek jest świetny i fajnie, ze męski - to zawsze coś innego ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym cyklicznym postem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.