Botki Cut Out - mój hit

Dzisiaj przychodzę do was z moim świeżym zakupem. O botkach typu Cut Out większość z was pewnie słyszała, zrobiło się o nich głośno jakiś czas temu. Charakteryzują się tym, że są wycięte z boków, przy kostce. 

Kiedy pierwszy raz trafiałam w Internecie na zdjęcia tych butów, pomyślałam, że wyglądają co najmniej dziwnie, ale im częściej je widziałam, tym bardziej mi się podobały. W związku z tym, że od dawna szukałam butów które będę mogła nosić do rajstop, sukienek, szortów - a te sprawdzą się idealnie - stwierdziłam, że je kupię. Nie zdecydowałam się jeszcze czy najbardziej je lubię z czarnymi rajstopami, czy z takimi które są bardziej widoczne.

Dużo czasu zajęło mi znalezienie swojego modelu, najpierw chciałam kupić je w jakimś sklepie internetowym, ale ostatecznie najbardziej spodobał mi się ten model z Sinsay, a dodatkowo plusem było to, że mogłam je przymierzyć.

Jak buty się prezentują - możecie zobaczyć na zdjęciach. Póki co wydaje mi się, że pod względem butów moja garderoba jest kompletna i nie planuję kolejnych zakupów; )

Botki Cut Out





 




Botki Cut Out



jeśli spodobały Ci się rajstopy i jesteś ciekawa jak możesz zrobić je samodzielnie - zajrzyj tutaj

16 komentarzy:

  1. super botki! :) pozdrawiam gorąco! :*
    zapraszam także do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem sceptycznie nastawiona do tego typu obuwia, ale te mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglądają na twojej nodze ale ja niestety dalej jestem na nie, kompletnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buty, chętnie bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie ładne! Można wiedzieć, czy są skórzane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, nie znam się na tym, wyglądają dobrze, jak sztuczna skóra, a na str sklepu napisane jest że jest to materiał syntetyczny: )

      Usuń
  6. Też się nad nimi zastanawiałam, ale jednak tej wiosny stawiam na bardziej kobiece fasony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi one właśnie wydają się być całkiem kobiece, a do tego oryginalne;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.