Instagramowy mix zdjęć - Marzec (50 zdjęć!)

Zapraszam na pierwszy post z cyklu instagramowego mixu zdjęć. Takie posty będą pojawiały się systematycznie w każdym miesiącu. Możecie podejrzeć gdzie byłam, co robiłam, co mi się spodobało itp. Zdjęcia ułożone są chronologicznie - od początku do końca miesiąca. Pod nimi króciutkie opisy. Miłego oglądania!

piękny zachód słońca / wyprawa do lasu / las / las

zawsze w lesie czuję się jakbym była w Grze o Tron albo we Władcy Pierścieni / mój podejrzliwy kot / lody domowej roboty / pierwsza próba z matowym topem - mało udana

dziwny pierścionek lód / oto co się dzieje kiedy masz tyle książek że nie masz gdzie ich ustawiać / musli z owocami / Tapped Out kolejny poziom i uznanie od Fat Tonego

nowe lakiery - Golden Rose Carnival / pochmurny dzień w Białymstoku / kulinarne odkrycie miesiąca - tacos! / manekiny

robimy sok z granatów / naszyjnik DIY / wiosna / zakup roku - rolety - w końcu słońce nie będzie mnie budziło

nr 2 na mojej liście ulubionych cydrów - cydr to jedyny alkohol jaki pije / okulary Sinsay / Golden Rose Carnival / demoniczna lalka w sklepie na mrożonkach

każdy niedzielny poranek to czas żeby wybrać się na Giełdę Staroci / kolekcja dziwnych pierścionków powiększa się / pierwszy dzień wiosny - wycieczka na wieże widokową / widok z wieży

widok z wieży / ja / nowe książki / nowe książki

Golden Rose Carnival / oglądamy klasykę - Charlie Chaplin w filmie Modern Times (1936) / nowa bluza ze szmateksu / Feliksik

ulubiona teczka / jezioro nad którym kręciliśmy mój pierwszy filmik na blog / nasze cienie / do góry nogami

jezioro / naszyjnik / muszelki znad jeziora / codzienny poranny widok

przez najbliższe tygodnie czytam tylko Wiedźmina! / w drodze do Lublina / zamek w Lublinie / najlepsze gofry z dżemem i bitą śmietaną

OOTD Lublin / Lublin Stare Miasto

dziękuję za oglądanie!

ZAPRASZAM NA FACEBOOK (klik)

16 komentarzy:

  1. wow jaki mix mój instagram to bida z nędzą muszę się chyba za niego wziąść, pozdrawiam Justifashion

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix, podkradłabym ci kilka książek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Feliksik świetny, mój arystokrata właśnie śpi na szafie:) Pierścionek kokarda oryginalny, taki mogłabym założyć, choć nie do końca jest to mój styl. Widzę, że ktoś tu lubi cydr :) tego jeszcze nie piłam, ale cydr lubelski bardzo mi smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny: ) za lubelskim nie przepadam, mój ukochany to Stassen z kwiatem bzu, ale ciężko dostępny: (

      Usuń
  4. podaj linka do swojego instagrama

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia! Widze, ze uwielbiasz czytac :) Chodzenie na targi staroci to jedno z moich ulubionych zajec w wolny dzien! super pozytywny post :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za te wszystkie miłe słowa i dziękuję za moją pierwszą subskrypcję na YT: )

      Usuń
  6. Takie posty lubię najbardziej :) A najlepsze zdjęcie kota :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.