jak hodować roślinki jeśli masz w domu kota roślinożercę, czyli mini szklarnia

Mini szklarnia jest ogólnie świetnym, ładnie wyglądającym pomysłem dla każdego - ale my kupiliśmy ją głównie ze względu na to, że chcieliśmy coś hodować, a nie mogliśmy, bo nasz kot zjada wszystko co zielone - począwszy od sałaty i szczypioru, a skończywszy na tulipanach i paprotkach - a wiadomo, że wiele roślin jest dla kota trujących.

Dlatego też mini szklarnia wydała się nam być idealnym rozwiązaniem. Kupiliśmy ją w Ikei. Dach można uchylać żeby wpuszczać do środka powietrze. Jak na razie w środku rośnie narcyz, mała paprotka, a do tego: rzodkiewka, melisa, bazylia i oregano. W końcu mogę poczuć się jak prawdziwy ogrodnik!

mini szklarnia, szklarnia, ikea




 Polub mnie na Facebooku (klik)

12 komentarzy:

  1. Rozbawiłaś mnie tą szklarnią i kotek! Ahahahaha, pokaż tego kociaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha! Nie mam kotka, więc takie problemy mi dalekie. Osobom trzecim może się wydawać to zabawne, ale domyślam się, że dla Ciebie jest to obawa zarówno o kotka jak i o roślinki. Szklarnia wygląda uroczo, chyba się wybiorę do IKEA, bo narobiłaś mi ochoty na zabawę w domowego ogrodnika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szklarnia wyglądani ślicznie dlatego to super sprawa nie tylko dla posiadaczy kotów; )

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. też lubię na nią patrzeć tylko muszę pomyśleć o jakimś wyższym kwiatku żeby przy dachu nie było tak pusto ; )

      Usuń
  4. Super Pomysl! Naprawde!! Mam dwa koty i zawsze wszystkie roslinki byly zjedzone..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam - cieszy nasze oczy a do tego koty się nie zatrują roślinami: )

      Usuń
  5. swietny pomysl ,szklarni wyglada slicznie ,ja mam w domu 2 koty wiec roslinki bardzo cierpia:/
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/pastele-rzadza.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł! Kociak fajnie się wpatruje w te roślinki, widać że ma na nie apetyt :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.