Stylizacja # 7



Dziś prosta stylizacja sfotografowana w mieszkaniu. Pogoda jest piękna i bardzo ciepła, ale niestety nie zawsze jest czas żeby pstryknąć coś na dworze.
Jak widzicie moja fascynacja krótkimi, dopasowanymi spódnicami nadal trwa i nie przewiduje żeby miała minąć w najbliższym czasie. Noszę je naprawdę cały czas i wszędzie. W taką pogodę żal byłoby chodzić w spodniach.
Mimo, że jest ciepło to asekuracyjnie mam na sobie płaszczyk, który tak naprawdę jest jednym, cienkim, prześwitującym kawałkiem materiału i to, że przed przeceną kosztował 70 zł jest dla mnie niezłym żartem; )





stylizacja blog oodt sinsay płaszcz spódnica buty timex crop top







polub mnie na facebooku, klik:)

12 komentarzy:

  1. fajny zestaw :) ja uwielbiam zakładać spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look - widzę, że stonowane kolory królują u Ciebie. Szkoda, że zdjęcia nie pojawiły sie za oknem aczkolwiek pogoda siłą wyższą. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie nie zastanawiałam się nad tym, ale jak tak patrze na moje stylizacje to chyba faktycznie rządzą stonowane kolory ;)

      Usuń
  3. super ta parka, podoba mi się całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wszystko dograne, a takie spódniczki idealnie pasują do twojej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniu super parka! Podoba mi się ten "nieokrzesany" koczek :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ta stylizacja jest świetna. I fajne zdjęcia do tego. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.