Co robiłam w Internetach w ostatnim tygodniu

 co robiłam w internetach w ostatnim tygodniu, ciekawe linki, blog
Dziś zaczynam nowy cykl postów na blogu - w każdą sobotę będę dzieliła się z wami tym, co ciekawego znalazłam w Internecie. Będą to linki do galerii, artykułów, obrazki, grafiki, filmiki - wszystko co uznam za ciekawe na tyle, żeby się tym podzielić. Po kliknięciu w zaznaczony na niebiesko tekst, zostaniecie przeniesieni na stronę o której mowa w danym punkcie.

1. Znalazłam i wypróbowałam ten mega przepis na pastę jajeczną z porem i kiełkami

2. Sprawdzałam jak wygląda plan domu Simpsonów


3. Tutaj sprawdzałam którą postacią z Gry o Tron jestem (Daenerys ^^)


















4. Słuchałam fragmentu nowej książki Ignacego Karpowicza "Sońka" - czyta Andrzej Chyra (niezbyt podoba mi się to czytanie, ale na książkę czekam niecierpliwie!)


5. Zachwycałam się tymi kreatywnymi torbami i marzyłam żeby mieć chociaż jedną z nich!


6. Obejrzałam couch gag z The Simpson stworzony przez Polaka


7. Czytałam artykuł o super sprytnych muszkach owocówkach


8. Śmiałam się z tej wpadki
 
9. Czytałam artykuł o produktach które jedząc możemy poprawić sobie humor

10. Przeglądałam galerię obrazków która pokazuje co dzieję się kiedy dorośli kolorują obrazki z dziecięcych kolorowanek; )


11. Próbowałam rozgryźć film Enemy oglądając to wideo

12. Oglądałam te zdjęcia przedstawiające słynne filmowe sceny odtworzone za pomocą klocków lego


13. Przyglądałam się tym nowoczesnym interpretacjom znanych obrazów


14. Przeczytałam ten bardzo ciekawy reportaż Jacka Hugo - Badera o ściąganiu długów w Polsce

15. Spodobał mi się ten obrazek; )



















polub mnie na facebooku, klik:)

9 komentarzy:

  1. wow intensywnie :) ja sprztalam piwnice, zrobilam obiad, nowego posta i takie tam :P czeka na mnie prasowanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy blog. Super sie go ogląda.;-) Dodaje do obserwowanych.;-)
    Zapraszam do mnie
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na posty :)
    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuję za komentarz! Super pomysł na odświeżenie bloga, będę zaglądać! pozdrawiam :) zapraszam na nowy post!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.