Co robiłam w Internetach w ostatnim tygodniu

co robiłam w internetach
Ależ ten tydzień zleciał! Nie zdążyłam się obejrzeć a tu już sobota i czas na kolejny post o tym co ciekawego widziałam w Internecie w minionym tygodniu. Zapraszam! 

1. Znalazłam ten jakże prawdziwy rysunek

2. Przeglądałam galerię zdjęć nagrodzonych w Grand Press Photo


3. Poznałam nowy trend fotografii na Instagramie - już nie selfie, a shelfie!

4. Sprawdzałam co wychodzi z połączenia tysiąca dzieci i tysiąca samoprzylepnych naklejek


5. Ten pan tworzy piękne kreacje z prawdziwych kwiatów


6.  Śmiałam się z tego nagrania

7. Ten pan z niepotrzebnych śmieci robi super kreatywne domki dla bezdomnych


8. Sprawdź ile osób aktualnie przebywa w kosmosie


9. Słuchałam nowej interpretacji piosenki z czołówki Gry o Tron. Ale uwaga! Jeśli tego wysłuchasz to nigdy już nie obejrzysz czołówki bez skojarzeń z siusiakami; )


10. Oglądałam 30 zdjęć przedstawiających Chińską fabrykę zabawek i jej pracowników 


11. Słynne miejsca widziane z innej perspektywy niż dotychczas. Warto zobaczyć!


12. Jak się ma najsłynniejsza niemiecka narkomanka?



13. Totalnie zakochałam się w tej piosence


14. Oglądałam te bardzo ciekawe mapy. Np. mapa najczęściej fotografowanych miejsc na świecie.


15. Oglądałam plakaty z modelka na które to plakaty artysta wylał kwas. Przerażające!


16. Przeglądałam pomysły na kreatywne pokoje dla dzieci. Ja wybieram ten z drzwiami do Narnii!



5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe kreacje z płatków :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreacje z kwiatów widziałam - genialne!
    Przejrzałam teraz te słynne miejsca z innej perspektywy i powiem, że wow. jestem w szoku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wow, człowiek w ogóle inaczej sobie wyobrażał te miejsca!

      Usuń
  3. pierwszy rysunek jak najbardziej prawdziwy ;)
    ps. odnośnie tego trendu na instagramie - shelfie, która na pewno ułatwi życie złodziejom ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.