Co robiłam w Internetach w ostatnim tygodniu

co robiłam w internetach w ostatnim tygodniu
Dziś prosto z mostu zapraszam na przegląd moich Internetów z ostatniego tygodnia.

1. Na początek ta reklama. Lubię większość reklam Dove z YT, bo wydają się być takie pozytywne, ale ta szczególnie mnie urzekła i rozśmieszyła - dlatego że ja też często używam  jako lusterka tabletu albo przedniej kamery z telefonu;)


2. Ciekawy artykuł "Dlaczego nie pamiętasz, jak się rodziłeś?"



3. Jak już jesteśmy w temacie dzieci, to to wideo - pewnie każdy je widział, ale wstawiam. Jestem ciekawa, czy kotem faktycznie kierowało to, żeby ratować chłopca. Tak czy inaczej, wzrusza mnie to.



4. Pierwsze zdjęcie Afflecka jako Batmana... Chyba nie będę oglądać.



5. Yoko Ono robi zdjęcie zakrwawionych okularów w których zastrzelono Johnna Lenona



6. Cytując Dantego



7. Taka głupotka.  Jak wygląda twoje pszczele imię?


8. Kłusownicy są ci wdzięczni za geotagowanie zdjęć na Instagramie!

9. Siedem prostych sztuczek fotograficznych które gwarantują ciekawe efekty.



10. Niesamowite zdjęcia: jak bardzo zmienia się świat 

Shenzen, China, 1980-2011

Panama City,  1930-2010

Dubai, 1990-2013

Hong Kong, 1920-2000

11. Trochę przerażające, trochę fascynujące - odgłosy Wszechświata. Znam od dawna, ale co jakiś czas wracam.


12.  Nie może zabraknąć czegoś z Gry o Tron - na koniec mały żarcik odnoszący się do ostatniego mega odcinka;)



Dziękuję za uwagę:) 
Jeśli chcesz być ze mną na bierząco

9 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie filmik ze sztuczkami fotograficznymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zabawne jest te pszele imiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do kota... to inteligentne zwierzęta. Zobaczył psa na własnym terenie i zaatakował.
    A Affleck w roli Batmana... no cóż... nie będę komentować jako fanka Batmanów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też. Stworzony do tej roli :)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.