Co robiłam w Internetach w ostatnim tygodniu

Co robiłam w Internetach w ostatnim tygodniu
Jak może zauważyliście w ostatnim tygodniu ten sobotni post nie pojawił się, bo po prostu nie trafiłam w Internetach na nic interesującego. W tym tygodniu troszkę się to zmieniło i mogę się z wami podzielić ciekawymi linkami. Zapraszam!

1. Pewien rybak mieszkający na Syberii wyłowił z rzeki taką figurkę pogańskiego bożka sprzed 4 tysięcy lat! Niesamowite - mieć w dłoni coś tak starego i jeszcze wiedzieć, że samemu się to odnalazło!



2. Ikea niedługo ma wprowadzić do sprzedaży rowery elektryczne. Cena - ponad 3000 zł, a po naładowaniu 70 km wygodnej jazdy. Może warto się skusić?



 3. Mam ciarki na sam widok tych potworków, ale ta galeria owadów w makro robi ogromne wrażenie!



4. Nową książkę Jacka Hugo - Badera po prostu trzeba przeczytać. Tu mały przedsmak o śmierci w górach.


(zdjęcie pochodzi również z książki - wykonał je autor. kobieta w kurtce weszła mu w kadr kiedy podczas wyprawy poszukiwawczej mającej na celu odnalezienie ciał dwóch polskich himalaistów, próbował zrobić zdjęcie gór. parę dni później już nie żyła, zginęła kilkaset metrów stąd. podczas lektury tej książki ma się wrażenie, że w górach śmierć czyha za każdym rogiem, a ludzie umierają tam po prostu jeden po drugim)

5. Cudowne zdjęcie Szanghaju z wysokości



6. Fajna strona na której możecie wpisać nazwę serialu i sprawdzić ile dni z życia kosztowało was obejrzenie go. Dotychczasowe odcinki Gry o Tron to 1 dzień i 16 godzin, ale np. 8 sezonów Gotowych na Wszystko które kiedyś obejrzałam to aż 5 cennych dni z mojego życia!


7. Zdjęcie Jessici Chastain z Cannes na którym podobno jest podobna do Wenus z obrazu Narodziny Wenus



8. Tak wygląda usuwanie tatuażu



9. Tak wyglądałyby postacie Gry o Tron w świecie Disneya. Nie zachwyca mnie ta galeria, ale jako ciekawostka jest ok

10. Jak myślicie co jest na tym zdjęciu?
 Nie jest to ptak ani grafika komputerowa, tylko najprawdziwszy, realny kwiat orchidei.

11. Serio, zostały tylko 3 odcinki. Jak żyć potem?!



12. Musicie zobaczyć galerie 40 reklam społecznych które naprawdę zmuszają do zastanowienia się.

Uwielbiam takie kreatywne reklamy, a dla leniwych - w razie gdyby nie chciało się wam otwierać linku, wklejam kilka najlepszych zdjęć.

Przeciw paleniu - statystyki mówią, że jeśli palisz to twoja historia skończy się 15% wcześniej niż powinna

Lajkowanie to nie pomaganie! Serio - przestańcie w to wierzyć. U moich znajomych na Facebooku ciągle jest to plaga.

Ptaki - jeśli ty tego nie podniesiesz, one to zrobią. To bardzo ważne i prawdziwe - już dawno czytałam o tym, że ptaki zjadają np. wyplute przez ludzi gumy do życia, a potem od nich umierają.


Nie rozmawiaj przez telefon w trakcie jazdy samochodem.

13. Podróż dookoła świata i selfie-filmik z okresu 3ech lat. Wielkie zazdro dla tego pana, też tak chcę!



14. Meksykańscy robotnicy po pracy




I to by było na tyle w tym tygodniu:)



zapraszam na:

FACEBOOK (KLIK)


INSTAGRAM (KLIK)


YOU TUBE (KLIK)

3 komentarze:

  1. lubię posty tego typu, ale niektóre grafiki oh nieee!
    szkoda, że ja takiego Szaanghaju nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. uświadomiłaś mi że oglądając emke kosztowało mnie to 10 dni i 8 godzin z mojego życia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jessica przepiękna! Bardzo spodobała mi się figurka bożka - przypomina rysunki twarzy znane z memów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.