Instagram i filmik na YT


Dzisiaj post taki bardziej informacyjny. Po pierwsze - założyłam blogowego Instagrama(klik). Śmiało możecie mnie obserwować, będzie mi bardzo miło jeśli to zrobicie. 


A po drugie postanowiłam prowadzić też kanał na You Tube(klik), na początek powrzucam kilka OOTD, dziś możecie zobaczyć pierwszy, a jutro pewnie kolejny. Proszę o wyrozumiałość, dlatego że są to moje pierwsze samodzielnie nakręcone i zmontowane filmiki i muszę się jeszcze dużo nauczyć. Niemniej jednak muszę stwierdzić, że samo robienie czegoś takiego - a zwłaszcza montowanie - to super zabawa, mogłabym robić to codziennie;)



Chciałam jeszcze dodać, że jestem zawsze bardzo, ale to bardzo wdzięczna każdej osobie która skomentuje mój post, która zaobserwuje mój blog lub Instagram, polubi mnie na facebooku, czy zasubskrybuje mnie na YT - każde takie Wasze działanie bardzo mnie cieszy, a przede wszystkim bardzo motywuje do dalszej pracy. Dziękuję!





2 komentarze:

  1. Obejrzałam - świetny filmik, świetna muzyka, ale..! Liczyłam na to, że coś powiesz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi - póki co za bardzo się wstydzę;) ale kiedyś na pewno się odważę!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.