Instagramowy mix zdjęć - kwiecień (76 zdjęć)


Zapraszam na kwietniową odsłonę zdjęć miesiąca. W kwietniu nie działo się aż tyle co w poprzednim miesiącu, ale mam nadzieję, że mimo to post przypadnie wam do gustu. W maju bardziej się postaram;)



nadal czytam Wiedźmina / czy mogłabym przepuścić promocje na książki w Matrasie? Nie! / nasza mini szklarnia / żonkil



pierwszy weekend kwietnia spędziliśmy w Warszawie - Stare Miasto / Stare Miasto i ja / lewitacja / Łazienki



piękny paw w Łazienkach / Łazienki / pomnik Chopina / Łazienki



ulotka / Centrum Nauki Kopernik i ja w chmurze / CNK i ja na symulatorze jazdy po alkoholu / zachód słońca



wyhodowana trawka dla kota / etui lew DIY / słońce mnie zjada / bransoletka na szczęście



Wielkanoc w domu / OOTD / pisanki / rzeka i zachód słońca



Koteczka rodziców chyba nie chce być na zdjęciu / do naszej szklarni dołącza poziomka / kino - Hardkor Disco - nie polecam / czytam



selfie / Feliks o poranku / niebo i chmurki na spacerze / odkrycie miesiąca - woda  z cytryną!



pierwsza próba - pieczony łosoś - niezbyt smaczny:( / nowe smaki Tic Taców / brawo za selfie na myjni / cień na spacerze



pycha pasta na kanapki - jajko, por, majonez, kiełki - mniam! / dbanie o włosy / relaks z Feliksem / kulinarne eksperymenty



kupiłam lokówkę i miałam nadzieję stać się szczęśliwą posiadaczką loków na głowie, niestety moje włosy okazały się zbyt twarde i sztywne żeby cokolwiek utrzymało się na nich dłużej niż 10 minut / okienko i światło



ostatnio nasza ulubiona pizza to gotowy spód z Carrefoura i własne dodatki / cień / ulubione buty w tym miesiącu / selfie w lustrze o poranku



wszystko rośnie / nie lubię lodów ale te pochłaniam! / któregoś dnia wracając do domu przytrafiła się nam piękna mgła / ja we mgle



nowe okulary - prezent od taty / deszczowy dzień / las / tak śpi mój kot



cień kościoła / park z blokami w tle / znowu te buty;) / las



kaczki w parku / przepyszne warzywa na parze! / dziwny Cartman w second handzie / nowe łupy SH



słoneczko / poziomka dotlenia się na parapecie / mój t-shirt w dziwne banany / sukienka ze szmateksu - nie wiem czy kiedykolwiek ją założę, bo ten materiał strasznie gryzie, ale musiałam ją mieć! kojarzy mi się z Mią Farrow z Dziecka Rosemary!



zielono na spacerze / cienie i ja / widok na Białystok / selfie




najlepsze skarpetki / architektura i cienie / brama / abstrakcja miejska


Dziękuję za oglądanie:) 
Jeśli chcesz być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje

polub mnie na facebooku, klik:)

6 komentarzy:

  1. Ahahahahaha, ubóstawiam Twoje skarpetki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wpisy :D a Twój jest super ;) Piękne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są to moje ulubione posty i tym postem czuję się w pełni usatysfakcjonowana. Tyyyleee zdjęć! Super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.