Jak rozciągnąć jeansowe szorty

jak rozciągnąć jeansowe szorty

Oto moje pierwsze jeansowe szorty z wysokim stanem. Kupiłam je w Second Handzie. Kiedy tylko je zobaczyłam, od razu wiedziałam, że muszą być moje. Nie mierzyłam ich bo wydawało mi się, że będą pasować. Jednak w domu, po praniu, okazały się za ciasne. Troszkę w pasie, ale głównie w biodrach. Nie bardzo też mogłam w nich swobodnie usiąść. Jednak spodenki podobały mi się za bardzo, żeby spisywać je na straty. Postanowiłam, że spróbuję je rozciągnąć. Efekt przebił nawet moje oczekiwania i teraz szorty są na mnie idealne, nigdzie nie cisnął i mogę w nich spokojnie i wygodnie siedzieć.

Jak rozciągnąć jeansowe szorty?

Za ciasne spodenki włożyłam na siebie. Przygotowałam zraszacz z ciepłą wodą i mając szorty na sobie, obficie spryskałam je wodą tam, gdzie były za ciasne czyli pas, biodra i boki. Ponosiłam je chwilę mokre, zrobiłam parę przysiadów, ręcznie porozciągałam za ciasne miejsca. Na koniec, na czas schnięcia, na siłę wcisnęłam je na opacie krzesła, żeby jeszcze trochę się rozeszły i żeby nie zbiegły się znowu. Zostawiłam tak na noc. Rano byłam w szoku, bo zupełnie nic mnie nie cisnęło:)

jak rozciągnąć jeansowe szorty
jak rozciągnąć jeansowe szorty






polub mnie na facebooku, klik

 

dołącz do mojego projektu 10 Tygodni(klik)

 

 

 



7 komentarzy:

  1. swietny sposob musze sprobowac!
    http://zielonoma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny sposób :D muszę go wypróbować- mam akurat świetne spodenki, które są trochę na mnie za ciasne :D
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł :D nie wpadłabym na to nigdy, ale jak coś to na pewno przetestuję ;)
    A tak całkiem z innej beczki, to świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne szorty :) Udało CI się to rozciąganie, teraz to nawet można by powiedzieć, że wyglądają na nieco luźne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są takie w sam raz żeby czuć się w nich komfortowo, żeby nic nie uwierało;)

      Usuń
  5. Jak rozciągnąć przyciasne spodnie, to pikuś. Co zrobić ze spodniami (jeansy), które nagle postanowiły być szersze, a ja tego wcale nie chcę?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.