Moja Wishlista na najbliższe miesiące


moja wishlista

Nie było jeszcze u mnie notki na temat mojego systemu zakupów, dlatego w skrócie napiszę, że żeby ograniczyć kupowanie niepotrzebnych rzeczy pod wpływem impulsu, raz na jakiś czas (przeważnie raz na dwa miesiące) stwarzam sobie Wishlistę na której zapisuję to, czego będę potrzebowała w najbliższym czasie, a potem trzymam się tej listy i kupuję tylko to co jest na niej (oczywiście chodzi mi tu o takie większe zakupy jak np. ubrania, buty, książki czy jakieś gadżety). Głównie przestrzegam tej zasady w odniesieniu do ubrań, dlatego że tak naprawdę nie potrzebuję wielu nowych ubrań, ale mam ten nieszczęsny syndrom, że jak zobaczę coś ładnego to od razu chcę. Dlatego raz na jakiś czas przyglądam się swojej szafie, myślę o danej porze roku, tym co będę robiła w najbliższym czasie - wycieczki itp. i spisuję to, czego brakuje mi w mojej garderobie.

Dziś możecie rzucić okiem na moją Wishlistę 


KSIĄŻKI



Jestem książkomaniaczką, a maj będzie dla mnie pod tym względem bardzo dobrym miesiącem, bo większość książek które widzicie wyżej  to premiery majowe.

Ignacy Karpowicz Sońka - kocham książki Karpowicza, jedne mniej, jedne bardziej, ale mam je wszystkie i oczywiście nie może w nich zabraknąć tej nowości.
Michał Witkowski Zbrodniarz i Dziewczyna - w zeszłym roku czytałam inną książkę tego pana pt. Drwal i bardzo mi się spodobała, a do tego nie raz mnie rozbawiła, co w sumie nie jest takie łatwe. Ta książką jest kontynuacją Drwala, więc muszę ją mieć.
Leo Babauta Książeczka Minimalisty - podtytuł tej książki to Przewodnik Szczęśliwego Człowieka, a zdanie przewodnie to: Przestań konsumować i zacznij wreszcie żyć! Tyle na zachętę mi wystarczy, żeby ją przeczytać.
Haruki Murakami Słuchaj Pieśni Wiatru i Flipper roku 1973 - bardzo lubię Murakamiego, w nowej książce znajdą się dwie jego najwcześniejsze powieści. Ciekawie będzie je przeczytać, ciekawe czy kiedyś jego styl pisania różnił się od obecnego...
Jacek Hugo - Bader Długi Film o Miłości - świetny polski reportażysta bierze udział w wyprawie po ciała dwóch zaginionych himalaistów na Broad Peak i wszystko opisuje w tej książce. Każdy chyba słyszał choćby z telewizji o tym głośnym wypadku.
Alexandra Bracken Mroczne Umysły - muszę powiedzieć, że bardzo denerwuje mnie, kiedy na tyłach książek czytam np. 'następca Władcy Pierścieni', albo - co po sukcesie Igrzysk Śmierci jest bardzo częste - napisy: 'jeszcze lepsza niż Igrzyska Śmierci'. Takie chwyty reklamowe są dla mnie bardzo tanie, ale Igrzyska Śmierci tak mi się podobały, że po książce Delirium, ta będzie następną po którą sięgnę i która ma być do trylogii podobna.
Sylwia Chutnik W krainie czarów - to będzie moje pierwsze spotkanie z tą pisarką, ale słyszałam wiele dobrego na jej temat, więc jestem ciekawa jej nowej książki
Tomasz Piątek Magdalena - czytałam wiele książek Piątka, niektóre były świetne, inne mniej mi się podobały, ale ta zapowiada się interesująco

ETUI NA TELEFON













Bardzo lubię zmieniać etui na telefon, a stwierdziłam, że chętnie przygarnęłabym jakieś ciekawe. Te pochodzą z eBay.

UBRANIA













Wiosenne i letnie sukienki
Szaleję za sukienkami i ciągle jest mi ich za mało. Oprócz tej ze zdjęcia, z jeansowym dołem, na pewno kupię jeszcze inne.
Krótka bluzka w ananasy
Ostatnio bardzo odpowiada mi taki krój bluzek - są krótsze niż te zwykłe, przez co idealnie pasują do dopasowanych spódnic.
Szorty vintage
W żadnym sklepie nie mogę znaleźć takich szortów, więc chcę kupić jeansy w szmateksie i sama je skrócić.

T-SHIRTY













Zwyczajne t-shirty, biały i czarny. Czasem jak tak przeglądam swoją szafę to stwierdzam, że mam dużo ubrań, ale brakuje mi takich typowych klasyków. 

SPÓDNICE














Mam już takie identyczne spódnice w kolorze czarnych i ciemnoszarym i pokochałam je tak bardzo, że muszę dokupić czerwoną (czasem trochę koloru się przyda) i w paski.

BUTY













Baletki meliski
Od dawna byłam już ciekawa tych gumowych butków, teraz w końcu myślę nad ich kupnem. Nie lubię chodzić w normalnych baletkach, bo nigdy nie mogę znaleźć takich w których było by mi wygodnie, dlatego może te gumowe okażą się lepsze. Wybiorę chyba ten delikatny, beżowy kolor, żeby nosić je do zwiewnych sukienek. Zastanawiam się jeszcze tylko nad doborem rozmiaru.
Białe trampki
Uwielbiam trampki, w zeszłym roku przechodziłam w nich praktycznie całą wiosnę, lato i jesień. Kupię białe, mimo, że mam już jedne podobne, ale troszkę się podniszczyły, a wiem że też w tym roku będą to moje buty nr.1.
Trampki na wysokiej podeszwie
Nigdy nie miałam takich butów, ale jestem ich bardzo ciekawa.
Tomsy
Bardzo lubię tego typu buty, są leciutkie i wygodne, w sam raz na wiosnę i lato do luźniejszych stylizacji.

BIŻUTERIA














Uwielbiam biżuterię, ale tak naprawdę nie noszę jej często, bo ciężko jest mi znaleźć coś, co odpowiadałoby mi w stu procentach. Te dwie bransoletki i naszyjnik, wszystko by dziubeka, od razu kiedy tylko je zobaczyłam, bardzo przypadły mi do gustu. Bransoletki takiej jak pierwsza ze zdjęcia szukałam już od dawna.




polub mnie na facebooku, klik

 

dołącz do mojego projektu 10 Tygodni(klik)

 

 

 

 

2 komentarze:

  1. Co do gumowych to raczej nie okażą się lepsze, chyba, że na chłodne dni:) w upały jak zaczyna się pocić wyjdziesz z milionem pęcherzy na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosenne sukienki<3 już użyłam kilka w tym roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.