Projekt 10 tygodni - dołącz do mnie!

projekt 10 tygodni, blog, projekt, lista, weź udział

Dzisiejszy post jest dla mnie bardzo wyjątkowy, ponieważ chcę zaprosić każdego z Was do wzięcia ze mną udziału w pewnym projekcie. Nazwałam go 10 Tygodni i będzie polegał na tym, że przez 10 tygodni, w każdy wtorek będę wrzucała na swój blog pewną listę z jakimś hasłem przewodnim, wypełnioną przeze mnie, oraz będę wrzucała pusty arkusz dla was - tak żeby każdy mógł go pobrać, wydrukować i samodzielnie wypełnić, a potem np. wstawić na swój blog.
Myśli przewodnie w każdym tygodniu będą bardzo różne - dziś jest to Lista Moich Marzeń, czyli po prostu wypisujemy swoje marzenia, te realne i te całkiem nierealne.
Celem tego wszystkiego jest to, żeby każdy z nas mógł stworzyć swoją personalną, bardzo osobistą listę, swoich celów, marzeń, skojarzeń, a potem podzielił się nią z innymi, a także to, żeby sam mógł zajrzeć w głąb siebie. Możecie traktować to jako ciekawą zabawę, a także jako szansę na zatrzymanie się na chwilę i samopoznanie. Ja swoje listy zachowam i kiedyś na pewno zajrzę do nich z sentymentem.
Podejrzewam, że i tak nikt się do mnie nie przyłączy, ale jeśli znajdzie się choć jedna osoba która to zrobi, będę bardzo szczęśliwa. Pamiętajcie żeby - jeśli posiadacie blog i chcecie wstawić swoją listę na niego - zostawić mi w komentarzu tutaj, lub na Facebooku - link do waszej Listy, bardzo chętnie się z nią zapoznam!

projekt 10 tygodni, blog, projekt, lista, weź udział
kliknij w zdjęcie raz, a potem drugi raz, aby je powiększyć

 

Parę słów o moje Liście Marzeń

Na początku chcę zaznaczyć, że kolejność moich marzeń jest przypadkowa, nie jest to na zasadzie od największego do najmniejszego marzenia.

Jeśli macie trudność z rozczytaniem mojego pisma, oto moje marzenia:

być zawsze zdrową
całe życie podróżować, odwiedzić setki miejsc (a nawet tysiące!)
mieć w domu regał na całą ścianę, cały wypełniony książkami
stać się znakomitą kucharką
zobaczyć na własne oczy żywego dinozaura
dożyć starości
móc samej szyć sobie ubrania
nauczyć się jeszcze co najmniej dwóch języków obcych
poznawać inne kultury i stawać się ich cześcią
wypłynąć w kilkutygodniowy rejs statkiem
być artystką
dawać szczęście innym ludziom
mieć mały domek na pustkowiu o którym nikt by nie wiedział
spędzić całe życie z miłością mojego życia
nie mieszkać całe życie w jednym mieście
poznać tajemnicę jakiejś bardzo trudnej sztuczki magicznej
polecieć w kosmos
na jakiś czas stać się totalną minimalistką i mieć tylko kilka rzeczy
zwiedzić każdy kontynent
zostawić coś po sobie na świecie
poddać się psychoanalizie
poznać odpowiedzi na najbardziej zastanawiające mnie zagadki ludzkości
przed śmiercią móc powiedzieć, że nie zmarnowałam swojego życia
mieszkać w wieżowcu z widokiem na panoramę Tokio
sprawić żeby moi rodzice byli ze mnie dumni
na jeden dzień zamieszkać w igloo
zobaczyć zorzę polarną
zaprojektować swój własny, wielki ogród
być szcześliwą
przez jakiś czas móc żyć w innej epoce
nauczyć się perfekcyjnie grać na jakimś instrumencie
pływać z delfinami i w ogóle nauczyć się pływać
zostać pisarką
założyć własną firmę
kupić przyczepę kempingową i podróżować w niej po świecie przez jakiś czas 


Jak widzicie moje marzenia są bardzo różne, niektóre są przyziemne i zwyczajne, a inne całkiem nie do spełnienia.
Oczywiście nie są to moje wszystkie marzenia, mam ich o wiele więcej, a ponad to myślę, że jeśli za pół roku zrobiłabym taką listę od nowa, to wyglądałaby ona inaczej, bo nasze marzenia zmieniają się razem z upływem czasu i z tym jak zmieniamy się my.

Zapraszam więc każdego kto ma  na to ochotę, aby przyłączył się do mnie i tydzień po tygodniu stwarzał swoje unikatowe Listy. Jedyne co musisz zrobić to pobrać arkusz i uzupełnić go.


(na górze wciśnij szary przycisk Download, a potem zielony przycisk Download) 


24 komentarze:

  1. Genialne! Chętnie dołączę, ale niestety nie mam drukarki a plik jest w pdf :( czy mogłabyś mi go wysłać na maila w wordzie, abym mogła to zrobić na komputerze? Mój mail kalinka@autograf.pl
    Pozdrawiam i gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail wysłany:) Bardzo dziękuję że dołączasz!

      Usuń
    2. Dziękuję, jutro będzie na blogu :)

      Usuń
  2. Przyłączam sie z wielka przyjemnością ; D mam dzisiaj najgorszy dzien w życiu wiec myśle ze taka lista życzeń poprawi mi humor ;) a jutro upublikuje na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę! Mam nadzieję że pisanie faktycznie choć troszkę poprawi Ci humor:* Pamiętajcie wszyscy o wrzucaniu linków do Waszych list!

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł! Przyłączam się do zabawy :) Postaram się jak najszybciej wrzucić swoją listę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, czekam niecierpliwie na listę!

      Usuń
  4. Fajny pomysł, ale swoimi marzeniami nie dzielę się z nikim ;) jestem przesądna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc zapraszam w następnych tygodniach, może inne tematy bardziej Ci się spodobają:)

      Usuń
  5. Taaa da! I jest lista! http://kahleenka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest i u mnie lista :) http://szafa-inspiracji.blogspot.com/2014/05/projekt-10-tygodni-tydzien-1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł rewelacyjny, uwielbiam czytać Twojego bloga! Dołączam, nie wiem czy post pojawi się na blogu z wypisaniem listy, ale na pewno w zakamarkach domu spiszę swoje plany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się że dołączasz :)

      Usuń
  8. pomysł świetny, ale ja chyba wolę swoje marzenia przed spełnieniem trzymać w sekrecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i w takim razie zapraszam we wtorek na następną listę:)

      Usuń
  9. dodaje do obserwowanych, bo jestem ciekawa o czym będzie nastepny tydzien

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie się przyłączę, ale będę wypełniać listy tylko dla siebie, bez publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tym zywym dinozaurem może byc ciężko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też coś takiego zrobię! A co do marzeń to ja właśnie spełniam swoje największe - lecę na 4 miesiące do USA! Szczegóły u mnie na blogu, mam nadzieję, że będę zamieszczać regularnie notki z pobytu. Zapraszam!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny pomysł! Ja już od dawna mam taką listę tylko jej nigdzie nie publikowałam. Wolę zachować ją dla siebie, chociaż najbliżsi i tak znają moje najwieksze marzenia. Trzymam kciuki, żeby spełniły sie wszystkie Twoje!!
    http://martkiee.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.