20 dziwnych torebek, które naprawdę chciałabym mieć!

dziwne torebki które chciałabym mieć

Torby i torebki uważam za jedną z fajniejszych części garderoby. I choć mam ich już tyle, że nie mam gdzie ich trzymać i sumiennie postanowiłam nie kupować żadnych nowych przez dłuższy czas, to i tak przynajmniej raz na kilka dni widzę gdzieś jakąś  torbę którą chciałabym mieć. Dziś przygotowałam zestawienie ekstremalnie niepowtarzalnych i oryginalnych pod względem wyglądu torebek, które chętnie bym przygarnęła. 


dziwne torebki które chciałabym mieć
Chyba moje jedyne dziwaczne torebki które posiadam to te dwie ze zdjęcia wyżej. Obie dostałam w zeszłym roku w prezencie od cioci, pierwsza to niewielka, usztywniana, lakierowana torebka na ramie w kształcie głowy kota, a druga to wiklinowa (czy to jest wiklina? nie wiem) torba plażowa na ramię także w kształcie głowy kota. 

A oto 20 dziwnych torebek, które naprawdę chciałabym mieć!











Któraś z nich przypadła Wam do gustu??

zapraszam na:

FACEBOOK (KLIK)


INSTAGRAM (KLIK)


YOU TUBE (KLIK)

9 komentarzy:

  1. Torba nr 4 (ta czarna), nie jest dziwna... a wręcz bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czarna również bardzo mi się podoba. Ta przezroczysta a'la kopertówka też jest ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym przygarnęła torebkę - aparat i jeszcze kilka innych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym kilka z nich widziała w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopertówka z klocków jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta z klocków Lego jest genialna :) Pokombinuje i spróbuję taką zrobić, zwłaszcza, że klocków mam pod dostatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym przygarnęła liska :) I białą na łańcuszku :)

    http://meleyna-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No rzeczywiście niektóre są prześmieszne ;) Kocie podobają mi się najbardziej, jako że jestem straszną kociarą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.