Co robiłam w Internetach w ostatnim tygodniu

co robiłam w internetach w ostatnim tygodniu, linki, białystok, blog
Dzisiejsza lista linków dość skromna, bo też w tym tygodniu niewiele czasu poświęciłam na buszowanie po Internecie, niemniej jednak rzućcie okiem na kilka fajnych rzeczy które znalazłam.

1. Na początek - Białystok - rusza lato z zabytkami - fajna akcja, przewodnicy za darmo i bez żadnej wcześniejszej rejestracji oprowadzają po ciekawych miejscach w mieście.


2. Interesujące zestawienie okładek które powtarzają się w różnych książkach



3. Lista bestsellerów wszech czasów, czyli najlepiej sprzedające się produkty świata. Czy kogoś dziwi obecność na tej liście książek o Harrym Potterze? Chyba nie.


4. Wywiad który sprawił, że zainteresowałam się książką "Jutro przyjedzie królowa" i zdecydowanie muszę przeczytać ten reportaż jak najszybciej!


5. Już któryś tydzień z rzędu wspominam o reportażu Jacka Hugo-Badera na temat Broad Peak. Nic na to nie poradzę, że książka ta tak mocno we mnie utkwiła. Kto jeszcze nie czytał - do dzieła! 
Tu wywiad z autorem, min. o wrażeniach i kontrowersjach po premierze książki. 

















6. Grafika którą polubiłam od pierwszego wejrzenia - super przesłanie.


7. 10 nowych funkcji Instagrama



8. 30 naprawdę niesamowitych zdjęć satelitarnych z różnych zakątków świata. Trzeba zobaczyć!



na zdjęciach Central Park i Barcelona

9. Sesja ślubna wokół której było wiele zamieszania na początku tygodnia - nie bardzo rozumiem dlaczego...


10. Tradycyjnie kilka memów z Gry o Tron - ale jestem pewna że prawdziwe szaleństwo memowe zacznie się dopiero po emisji ostatniego odcinka






11. Filmowe kadry przed i po nałożeniu efektów wizualnych





(Wielki Gatsby, Gra o Tron i Gra o Tron)




zapraszam na:

FACEBOOK (KLIK)


INSTAGRAM (KLIK)


YOU TUBE (KLIK)

4 komentarze:

  1. podoba mi się ta 6 grafika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to zestawienie okładek, nawet nie wiedziałam wcześniej, że one mogą się powtarzać! Zdjęcia satelitarne również super, chociaż nie wszystkie przypadły mi do gustu. Co do sesji ślubnej, uważam ją za unikatową. Takiej jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zdjęcia faktycznie są ładne, ale było wiele kontrowersji wokół tej sesji - oskarżano fotografa że postąpił skrajnie nieetycznie wykorzystując pożar jako tło do fotografii ślubnej - i tego właśnie nie rozumiem

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.