Instagramowy mix zdjęć - maj (60 zdjęć)

Z nieładnym opóźnieniem, z powodu którego bardzo mi wstyd, zapraszam na przegląd instagramowych zdjęć z maja.  Pod notką link do konta, gdzie możecie mnie zaobserwować.



początek miesiąca i majówka która była bardzo zimna - kładki nad Narwią / roślinki / tak zimno i wiało, że musiałam jakoś chronić swoje zatoki! / roślinki i kładka którą wędrowaliśmy



ja na tratwie którą trzeba było samodzielnie przeprawiać się przez rzekę poprzez przeciąganie lin / kora / pycha paszteciki ze szpinakiem na cieście francuskim / malina rośnie - teraz jest już pięć razy większa



znak przy Arboretum na Kopnej Górze / dąb / uwielbiam patrzeć na przejeżdżające pociągi! / strój dnia na chłodny dzień



w pierwszą majową niedzielę wybraliśmy się do Kiermus - na jeden z największych w Polsce targów staroci - piękna pogoda i błękitne niebo, albo chłodno i wiało / Targ Staroci / stylówka na wietrzną pogodę / Targ Staroci i selfie w lustrze 



słońce przebija się przez chmury / zimny maj i boląca głowa = taki outfit / mega fart w szmateksie - komiks The Simpsons  i dwustronne puzzle z South Parku / arbuz - mniam!



Opera w Białymstoku / ootd na moście / trampki i bzy x 2



na dachu opery / roślinki / OOTD - jak widzicie płaszcz był ciągle w użyciu / drzemka z kociołkiem



piękne, słoneczne poranki / dąs nad leśnym strumykiem;) / paproć / las



pierwsze majowe burze / i pierwsze tęcze / odkrycie - daktyle - super zamiast słodyczy - słodkie i mają mnóstwo potasu / ukochany szary lakier z Eveline w połączeniu z Golden Rose Carnival



długo poszukiwane w końcu znalezione - idealne vintage torebki z Second Handu / obiad / pierwszy trampki na platformie / ulubiony w maju lakier Eveline



montuję pierwsze filmiki i przyznam że jest to świetna zabawa! / abstrakcja kuchenna / kot w kartonie / pierwsze gorące dni i nowy zakup - kubek z Empiku - idealny na zimną wodę z cytryną 



drugie nowe trampki na wysokiej podeszwie / Powstanie Warszawskie w kinie - ciekawe doświadczenie, ale cały czas nie mogłam się przestawić i uświadomić sobie że to co oglądam to prawdziwi ludzie i prawdziwe zdarzenia / w maju poszalałam z zakupami książkowymi - to na zdjęciu to tylko mała ich część / drzemka 



Feliks / z nowości na pierwszy ogień do przeczytania poszedł nowy reportaż Hugo - Badera - gorąco polecam / nie wiem czym były te litery, ale były wielkie i stały sobie przy niebieskim budynku koło myjni samochodowej / potwór czai się na mnie w ciemności nocy



następna przeczytana pozycja z nowości to Sońka - wzruszyła mnie do łez, bo bardzo rzadko się zdarza / <3 / spaghetti pod różną postacią było zdecydowanie daniem maja / podobnie jak codziennie pite koktajle



zapraszam na mój:

FACEBOOK (KLIK)



INSTAGRAM (KLIK)



YOU TUBE (KLIK)

2 komentarze:

  1. Super zdjęcia.;-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.