Strój Dnia na upały

Cześć! Wczoraj było tak mega gorąco, że najchętniej cały dzień przesiedziałabym w zaciemnionym pokoju, jednak jak to w życiu bywa - musiałam wyjść i pozałatwiać parę spraw na mieście. 

W swojej stylizacji postanowiłam w końcu wykorzystać niedawno kupioną spódnicę z metki z topshopu, ale kupioną w ciucholandzie - przeleżała trochę czasu w szafie, bo nie do końca byłam do niej przekonana, wydawało mi się że jest zbyt szeroka, ale ostatecznie polubiłam ją bardzo i chyba jest ok. Jest bardzo lekka i zwiewna, ma fajne kieszenie, a wzór na niej - którego niestety nie widzicie - to słodkie, małe, białe łabędzie. Na górę dobrałam dopasowany i stary jak świat czarny top na ramiączkach z h&m.

ootd strój dnia upał

okulary: Sinsay
naszyjnik: prezent
top: h&m
spódnica: topshop (second hand)
torebka: second hand
trampki: no name



Dziękuję za uwagę
zapraszam na mój:

FACEBOOK (KLIK)



INSTAGRAM (KLIK)



YOU TUBE (KLIK)


4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! : ) Dla zachowania ciągłości konwersacji na pytania odpowiadam pod moimi postami.